FAQ

FAQ ยป Bezorgen

Ik heb geen mail met Track en Trace code ontvangen, hoe kan dit?

Als je nog geen mail met Track en Trace code hebt ontvangen, kan het zijn dat je bestelling nog niet verzonden is. Ook is het mogelijk dat de mail in de Spam-folder terecht is gekomen. Controleer daarom de ongewenste mailmap in je inbox. Als je een bestelling van enkel een paar ballonnen hebt, wordt deze verzonden in een brievenbus envelop en ontvang je geen mail met Track en Trace code. De bestelling past dan door de brievenbus en wordt bezorgd via standaard postbezorging.

Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam, wat nu?

De artikelen die je besteld hebt worden met PostNL pakketservice bezorgd op het door jou aangegeven afleveradres. Wanneer je onverhoopt niet thuis bent op het aflevermoment zal de bezorger het pakketje bij de buren aanbieden en je via een kaartje met daarop de gegevens van de aflevering hiervan op de hoogte stellen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Let wel, dit is alleen mogelijk na een betalingsbevestiging. Je bestelling kan worden afgehaald nadat je een bevestiging hebt ontvangen dat jouw bestelling klaar staat. Op vertoon van het ordernummer kun je het pakketje afhalen.

Wanneer word mijn bestelling bezorgd?

Zodra de betaling door ons ontvangen is zal de bestelling per PostNL worden verzonden. Indien het afleveradres in Nederland is ontvang je de bestelling binnen 48 uur.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van wat er besteld word. De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht.
CreativeMinds WordPress Plugin CM FAQ